czwartek, 27 listopada 2014

NOWY BLOG - TWTN ! NOTKA INFORMACYJNA !

~ Hej hej hej! Witam na moim oficjalnie trzecim blogu, a nieoficjalnie na czwartym. To tyle z powitania :P
Find the Solution się skończyło, a na jego miejsce wskakuje The way to nowhere. Jest blog "na serio", był blog "przygoda", a teraz czas na blog "eksperyment". Mam nadzieję, że mi wyjdzie. Bardzo mi na tym zależy. Ja, Marla spamuję Wam kolejnym blogiem. No troszkę już ich mam w tej blogerowni :P Muszę Wam zdradzić, że pomysł na tego bloga powstał już w czerwcu! Wtedy już powstali bohaterowie, wątki i pierwsze rozdziały. I dopiero teraz odsłaniam go przed Wami. Nieprawdopodobne ile wytrzymałam, ale przysięgłam sobie, że ujawnię go po zakończeniu FTS.

~ Czego możecie się spodziewać i o czym jest ten blog?
Blog oczywiście o niczym innym jak o przygodach chłopaków z Big Time Rush za czasów kiedy nie byli jeszcze w Big Time Rush :D To takie jedno z moich gdybań: "Co by się stało, ale nie stało za czasów kiedy nie byli popularni?"
Teraz nie chciałabym zdradzać o czym dokładnie jest blog, choć na dole trochę Wam zdradzę. Oczywiście wraz z prologiem pojawi się opis i wtedy wszystkiego się dowiecie :)
Skrótowo i ogólnie... Mnóstwo wątków owianych tajemnicą. Zagadkowość, niespodzianki, miłości oraz potyczki, problemy życiowe, rodzinne, mniejszej i mniejszej wagi. Kilka wątków jest inspiracją z mojego życia oraz mojego otoczenia. Zostały tylko dość zmienione. Szczegółów dowiecie się podczas czytania rozdziałów. Już wkrótce wstawię prolog!

~ A teraz kilka informacji...
1. Dzień publikacji postów wypada w poniedziałki co współgra harmonijnie z środami i sobotami na PPP. Rozdziały powinny pokazać się do godziny 9 rano, ale i tak robię to wcześniej.
2. Gdy będziecie czytać mojego bloga możecie trafić na RÓŻNE ZNAKI. Od razu wyjaśniam co one oznaczają:
-[Nawiasy kwadratowe] - w nich są zawarte niektóre, bezpośrednie czy też najważniejsze myśli głównych bohaterów.
-Gwiazdka * - informacja, że tekst został przeniesiony do zakładki Moja Księga.
Co to jest za zakładka? Wejdźcie a się przekonacie :P
-Zaznaczenie (czasem połączona z kursywą) - dla rozróżnienia osób w rozmowie telefonicznej i nie tylko, wyodrębnienia tekstu itp.
-Podkreślenie - zwykły odnośnik, np. jeśli w rozdziale zamieszczę jakieś słowo, podkreślę je, aby pod rozdziałem wytłumaczyć co to jest.
3. Po lewej stronie znajduje się coś takiego jak TABLICA.
Jak na chwilę obecną nic tam nie ma, ale w tym miejscu pojawi się komentarz jednego z czytelników, który najbardziej mi się spodoba, więc jeśli Wasz komentarz będzie fajny, kreatywny czy jakiś takiś to zamieszczę go na tablicy z Waszym podpisem i odnośnikiem do Waszego bloga (jeśli posiadacie). Będę raz na jakiś czas zmieniać komentarze, ale to zależy od tego czy mi się jakiś nowy spodoba :-)

~ Myślę, że to wszystko co chciałam Wam przekazać. Jeszcze raz zapraszam do czytania prologu, który pojawi się w najbliższą NIEDZIELĘ. Do Mojej Księgi wciąż będą dochodziły nowe treści. Mam dla Was jeszcze zakładkę Blogowy Ask. Tam możecie zadawać mi pytania, zostawić SPAM. Coś na podstawie Do Czytelników z pierwszego bloga. A już teraz zapraszam do odwiedzenia zakładek z bohaterami. Nie zostawiam Was z niczym, o nie :*

Mam nadzieję, że dużo Was będzie. Zazwyczaj bywa tak, że jeśli ktoś jest moim czytelnikiem, nie omieszkam ich odwiedzić i często jest tak, że staję się ich czytelnikiem. Jesteśmy jedną wielką rodziną, nieprawdaż?

~ Ale Was pewnie zanudziłam. Już dochodzę do końca tego posta. Odcisnęłam swój ślad na czterech blogach. Niedawno doszło do mnie, że warto byłoby, abyście w końcu bliżej poznali tę osóbkę, która jest po drugiej stronie. Jeśli jesteście ciekawi kim jestem zapraszam do zakładki About Me.

~ Rozejrzeliście się po moim blogu? Jak Wam się podoba wygląd? Banner miał wyglądać na ciut stary i nie wiem czy mi wyszło :P Słuchaliście już głównej, tematycznej piosenki bloga? Tej z "czołówki"? Tak jak zawsze pod postem odpowiadam tak średnio na trzy wybrane komentarze. Jeszcze raz zapraszam na niedzielny prolog!


Pozdrawiam, Marla S

PS Ale się jaram :D










10 komentarzy:

  1. Ask? Wiesz Co robisz? Widziałaś moj Spam u Chrisa... Będę czytać bloga, fajny pomysł. :) Te Twoje regułki muszę wkuć ma pamięć. Pierwszy komentarz należy syp mnie. O, tak!
    Czekam na prolog.

    P.s. też site jaram. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i tu :*
      Wiem wiem co robię. Niestety nie mam czasu na normalnego aska i jakoś mnie do niego nie ciągnie, więc po co na siłę go robić? ;) Przeżyjesz.
      I nie musisz się kuć tego na pamięć. Zawsze możesz do tego wrócić. A w którymś czasie zorientujesz się, że to zapamiętałaś ;)

      Usuń
  2. Serio? Niedziela? Będzie ciężko... Ale postaram się. Obiecuję, ze się postaram. Chociaż nie w tą niedzielę, ale w poniedziałek po południu spokojnie możesz się spodziewać komentarzy ode mnie. I fajnie, że wszystko w tym poście wytłumaczyłaś. To takie przejrzyste, Przeglądając zakładki z bohaterami co chwila mówiłam do siebie "O ten, o ta", jak to mam w zwyczaju. I wżyciu nie widziałam tak obszernej zakładki "O mnie". Szacun.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze wrażenie już zaparło mi dech w piersiach. Cieszę się, że masz nowego bloga. Ukoi mój ból po FTS. Już chcę tą niedzielę! Daj mi ten prolog! Jeszcze potem odcisnę swój ślad na zakładkach, ale to już jak wrócę ze szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no... sporo informacji, ale spoko. Przyswoję je sobie prędzej czy później. Blog jest śliczny. Podoba mi się ta kolorystyka. W czerwcu go zrobiłaś? I nic nie powiedziałaś? Dupy ci nie spaliło? :D Potem Ci zadam pytanie w zakładce żebyś się jarała i miała zaciesz jak małe dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj paliło mi dupę tyle razy, ale wytrzymałam jak nigdy :) Ok. Czekam na mój zaciesz :)

      Usuń
  5. Twa paląca dupa wreszcie trafiła na beczkę zimnej wody, ugasiłaś ten żar. :D
    Też już nie mogłem sie doczekać momentu otwarcia. Teraz nadal piecze bo oczekuję na prolog i pierwszy rozdział i coś czuję że bd piekło przez cały okres trwania bloga bo spodziewam się zakończeń w momentach największego napięcia. Jak ja to kocham. :D <3
    Zajefajny pomysł z tą tabelą komentarzy. bardzo oryginalny. Mądra Marlik. Wyczekuję tego momentu gdy się tam pojawię. To bd zaszczyt :)
    Masz aska? Trza Ci zrobić drobny spam. Zaraz tam polecę :D
    I to chyba wszystko z mojej strony:) NIEDZIELO NADCHODŹ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi zakończeniami w najlepszych momentach to może nie bardzo. Na FTS Was wymęczyła. Tu pozwolę trochę odsapnąć :) Marlik jest kreatywna i pomysł z tabelą również przeniesie na PPP :)

      Usuń
  6. Zadziwiasz mnie, normalnie mnie zadziwiasz..Już się nie mogę doczekać, spróbuję zajrzeć w niedzielę na prolog, może nie rano ale po południu albo wieczorem. Ale obiecuję że zajrzę! Życzę powodzenia z nowym blogiem ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  7. No to staję się kolejną czytelniczką twego bloga :)
    Z notką zostałam zapoznana, a teraz niecierpliwie czekam na prolog :D
    Pragnę również powiedzieć, że nadrobiłam FTS i RHMF. Załuję, że blog Be Betty się już skończył :/ napisała ten ostatni rozdział, jakby zakańczała pierwsza część, a chętnie przeczytałabym drugą :D
    Czekam niecierpliwie na prolog :)
    Pozdrawiam Stelss :***********

    OdpowiedzUsuń

# INFO DOTYCZĄCE KOMENTOWANIA:
1. Czytasz? Zostaw po sobie ślad. Komentarz = uśmiech na mojej twarzy.
2. Tylko STALI CZYTELNICY mogą informować mnie pod postem o swoich
nowych rozdziałach. Nie traktuję tego jak SPAM tylko informację.
3. W innym przypadku jest to SPAM, a od tego jest specjalna zakładka
"Blogowy Ask".